Советы и секреты 

Honda Jazz: з гібридним приводом і чарівними сидіннями

Зараз Honda пропонує лише п’яте покоління невеликого автомобіля Jazz з гібридним приводом – це знижує споживання, але підвищує ціну. У Європі джаз існує лише як гібрид. Він залишається зі змінним інтер’єром з Magic Seats

Honda перевидала свій розумний маленький автомобіль Jazz. На додаток до стандартної версії, є ще модель, схожа на SUV, з додаванням назви Crosstar. Обидві версії мають універсальний внутрішній простір і гібридний привід як єдиний доступний двигун.

П’яте покоління Jazz довжиною 4,05 метра демонструє зовсім інше обличчя з трохи випущеними фарами, а кузов також отримав значно більше вигинів. 

Однак висока початкова ціна японця заснована на його великому обладнанні: навіть базова модель Comfort входить в стандартну комплектацію з помічником екстреного гальмування, активним утримувачем смуги руху, адаптивним круїз-контролем і розпізнаванням дорожніх знаків. Також включені світлодіодні фари з помічником дальнього світла, підігрів сидінь, радіосистема з 5-дюймовим дисплеєм, 7-дюймова цифрова кабіна і чарівні сидіння, відомі з попередника.

Останні дозволяють скласти сидіння на задніх сидіннях, як сидіння в кінотеатрах. Це створює практичне місце для зберігання за передніми сидіннями. Багажник трохи менше свого попередника і поглинає лише від 298 до 1203 літрів (згідно з методологією вимірювання ADAC: від 260 до 1200 літрів), але надзвичайно низьке завантаження порогу забезпечує безпроблемне укладання.

Дивовижно: як спереду, так і ззаду гості майже двох метрів можуть комфортно подорожувати — принаймні з точки зору простору для голови спереду, з ногами, принаймні спереду з 1,85 метра, його повільно стає мало. Відчуття простору та круговий огляд також заслуговують похвали. На відміну від багатьох наших конкурентів, ти дивишся не крізь маленькі лазівки, а крізь акуратні вікна назовні. Вузькі передні стійки також сприяють гарній видимості.

Honda Jazz Hybrid: один бензиновий двигун, два електромотори

Японський виробник робить ставку на тримоторну систему, відому з Honda CR-V: на додаток до електродвигуна, який виконує більшу частину роботи, на борту також є 1,5-літровий бензиновий двигун. Однак у більшості ситуацій він не діє безпосередньо на колеса, а в першу чергу приводить в рух другу електричну машину як генератор, який виробляє електроенергію для електроприводу.

Електродвигун, який в основному відповідає за привід, має потужність 80 кВт / 109 к.с. і 253 Ньютон-метри крутного моменту. Цього достатньо, щоб приблизно 1250-кілограмовий японець розігнатися з місця до 100 км/год за 9,4 секунди, можливий максимум 175 км/год. Розгін від 60 до 100 км/год, наприклад при обгоні на заміській дорозі, займає 6,4 секунди.

Особливо в міському транспорті, Honda Jazz відчуває себе набагато швидше завдяки потужності електродвигуна, який завжди доступний. Його стійкість на прямій лінії є бездоганною, навіть на поворотах він хитається, але на нього в основному не впливають зміни навантаження. Тест на ухилення ADAC не є особливо динамічним, але безсумнівним.

Related posts